Spletno stran gostuje moj-splet.si
Prenesi vsebino

Rim in prihod Božjega kraljestva
8. Julij 1847

O Gospod, ti večni vodnik človeških poti, steza in stanj ljudi! Kaj lahko mi ubogi, grešni ljudje pričakujemo od Rima, ko je sedaj na oblasti papež Pij IX. V nekaterih pogledih se mi zdi njegova vladavina precej modra? Bo postalo lažje ali celo temnejše? In v slednjem primeru, kaj bi morali mi storiti v tem svetu in za ta svet?
Gospod, če bi bila Tvoja najsvetejša volja, naj nam tvoje neskončno obilje ljubezni in modrosti da nekaj namigov; a le Tvoja najsvetejša volja naj se zgodi zdaj in vekomaj! Amen.
1 Iz Rima ne bo nikdar svetlobe, pa naj na papeževem prestolu kot cerkvena vladarja sedita Peter ali Pavel! Saj veste, da se resnična luč kot dejansko Božje kraljestvo nikoli ne pokaže navzven z materialnim videzom, ampak le v vsej tišini znotraj človeka, povsem neopazno - kakor gorčično seme, če je posejano v zemljo. Iz notranjosti zemlje potem pride kot nežna majhna rastlina in raste in postaja večje in trdnejše, požene nato veje in vejice in tudi, ko zraste, se lahko pod njim nastanijo ptice neba.
2 Tako kot otrok izvira iz materinega telesa, tako tudi Božje kraljestvo izvira iz človekovega srca in teče skozi celotnega človeka, ter se ukorenini v vseh njegovih delih in naredi, da ves človek končno postane popolnoma novo bitje in nesmrten v vseh svojih delih!
3 Ta luč, to resnično Božje kraljestvo, torej nikoli ne more priti iz Rima, tudi če bi papež bil angel, ampak vedno samo od vsakega posameznega človeka, če je poučen v Svetem pismu in ustrezno krščen z deli in z najmočneje zaznavnim pričevanjem Svetega Duha. Kjer tega ni, ne more pomagati Rim, ne Jeruzalem, ne papež, niti krst z vodo, ali škof in posvečenje!
4 Sedanji papež pa je prefinjen človek sveta in bolj skrbi za politično kot za zunanjo cerkveno doslednost svojega vladanja. Cerkev uporablja v povsem politične namene. Če bo to dosegel, bo storil tako kot so storili njegovi predhodniki, tj. tu in tam bo zasejal tudi kaj zunanjega, boljšega. Toda njegovi nasledniki bodo to spet uničili, kot se je to žal vedno dogajalo.
5 Karkoli bo papež kot človek na skrivaj dobrega storil, ne da bi to svet izvedel, od tega bo tudi požel večno plačilo. V nebesih pa bo njegovo delo za cerkev, malo ali nič upoštevano, razen tega, kar bo upoštevano izven sveta.
6 Prvo znamenje prihajajočega Božjega kraljestva pa je prava, nikoli očitna in še manj tako imenovana cerkvena in papeška ponižnost, po kateri se papež imenuje »služabnik služabnikov«, potem pa si v nasprotju z Mojo besedo in zapovedjo dovoli imenovati se »Sveti oče«? S tem želi biti vladar vladarjev, kar je v tem pogledu kot papež, podoben drugemu papežu, kot eno oko drugemu.
7 Tako papež nima niti prvega znamenja Božjega kraljestva, brez katerega nihče ne more doseči nebeške luči. Tam, kjer sploh ni A - ja, od kod lahko pride B in še manj C, D in E? To je podobno ženski, ki bi rada zanosila in rodila, a se iz čistega ponosa in napuha nikoli noče skloniti tako nizko, da bi pustila moškemu, da občuje z njo, da bi lahko v njej prebudil seme.
8 Zato od tam večno ni mogoče pričakovati luči (iz najbolj utemeljenih razlogov, navedenih zgoraj), od tam lahko pride samo tema. In naj se nihče ne pusti preslepiti, tudi, če je videti tako ali drugače!
9 Kajti to, kar se tam dogaja, je čista zunanjost. Notranjost pa je opisana kot - Skrivnost vseh skrivnosti, ki skoraj ne obstaja. In tudi, če bi obstajala, bi morala ostati večno brez učinka, kot kalček v semenu, ki ni nikoli posejan v zemljo. Takšen kalček mora seveda ostati tudi večna skrivnost življenja, saj ne more nikoli zaživeti, ker je sredstvo, s katerim naj bi se razvil in manifestiral v življenje, za vse čase prekinjeno.
10 Kje je Bog, ki je večni vir vsega življenja, skrivnost? Kaj bi lahko bilo življenje in njegova svetloba?!
11 Bog je temelj vsega, prvi pogoj vseh bitij in zato tudi glavna luč vse luči, zato ga je treba najprej sprejeti in spoznati, da bi spoznali vse ostalo, kar je zunaj Njega. Če pa je Bog skrivnost, torej gola noč, kaj naj bi bilo potem vse drugo? Kjer je svetloba že gola tema, kaj je potem dejansko sama tema?
12 Če je z vami le malo luči v hiši, boste iz tega zlahka spoznali, kaj se lahko v vseh časih pričakuje od Rima, dokler bo ostal takšen, kakršen je in kakršen je bil.
13 Toda ne verjemite, da bo to kdaj odvisno od Rima, če bo bo svetloba ali noč; vse je odvisno samo od Mene! - Ko bo pravi čas, bo svetlo kot podnevi. In Rim velikemu dnevu duha lahko postavil tako malo ovir, kot lahko kdo prepreči soncu, da bi vzšlo.
14 Zato naj vas sploh ne skrbi! Kdor hodi podnevi, se nima česa bati noči. Toda gorje tistim, ki padejo v roke roparjem! Amen.

Jakob Lorber
Nebeški darovi